El dissabte 20 de Juny, la Sala de Judo Felanitx ha fet la clausura del curs 2025/2026 amb una demostració amb els diferents grups de bandes i les finals de la competició per tres de ne Waza i Tachi Waza al Poliesportiu Toni Peña de Portocolom. Una petita mostra de la feina feta durant el darrer trimestre que ha començat amb els mes petits, bandes taronges, que amb el joc estan aprenent els principis del Judo amb tècniques aplicables en aquesta edat, les bandes verdes ,vermelles, grogues i blaves han fet una mostra en els seus diferent programes de : kata, defensa personal, judo terra, judo dret, seguidament s’han fet les finals de la «Champions» de Ne Waza i Tachi Waza amb els següents resultats :
Bandes Verdes :
1er. Marc Mas Oliver
2on. Nil Perez Vidal
3er. Marta Villnueva Arenas
Bandes Vermelles:
1er. Andreu Forteza Adrover
2on. Claudia Puig Avellaneda
3er. Valentina Gonzalez Gomez
Basndes grogues:
1er.Marti Nadal Bauza
2on. Miquel Massutí Diaz-Valdez
3er. Adrian Fuentes Peset
Agraïm la presencia en aquesta demostració a la Sra. regidora Melani Mesquida que ha fet entrega del trofeus i medalles a tots. Enhorabona a aquests nins i nines per el seu bon comportament i millora tècnica, per els bons resultats obtinguts en les competicions oficials de Shiai i Kata durant tot aquest curs, al pares per la seva confiança i i als seus mestres per fer-lo possible.¡¡ BON ESTIU A TOTS !!
" Cliqueu" damunt la foto per veure les altres

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada